birdies

Wednesday, December 12, 2012

S>A>H>A>B>A>T....

MENCINTAI SAHABAT...KESEMPURNAAN IMAN>
SAYANG SAHABAT SANGGUP TERLUKA...
awk...awk...saahabat saya.

kelakar bila diingat....
tersenyum bila mengingat...
kami gaduh sakan...
buat drama petang2~ Eh...!~
jadi pelakon air mata....
tapi akhirnya...kami gelak sakan.
then tertanya2..."kte oke ke sebenarnya ni??"








AWAK....

bila kita gaduh...x pernah terlintas smpai nk putus kwn...
saya bole terima baik buruk kwn...
tapi saya x leh terima bila ada yg cerita buruk pasal awk...
sampai mempengaruhi keputusan yg saya nk buat...
ada yg suruh saya tinggalkan awk...
biar awk rasa sakit tu...biar awk sedar silap awk..
saya harap saya mampu buat sume nih... ^_^
tapi saya x mampu nk buat mcm tu..
tinggalkan sahabat yg saya sayang.
semata2 dengar ckp org....
silap saya bila x berterus terang..
saya takut bila berterus terang. hati kte sama2 sakit....
saya takut. bila hati kte sama2 sakit, persahabatan kte dh jdi tawar..
senyum pura2.
ketawa buat2.
saya x pandai nk tipu..
saya x nk cari gaduh..
biar sakit saya tanggung sendiri. biar seribu kali sakit tu...
tapi, maaf. saya silap. saya manusia biasa. 
tahap sabar saya sampai puncaknya. sampai penamatnya. 
sampai akhirnya....hati kte sama2 terluka....
tapi saya syukur, saya x ikot ckp org tu yg suruh tinggalkan awk...
saya doa dekat ALLAH, bantu saya buat keputusan yg betol.guna akal yg waras.
bkn ikot hati..

Hari ini...awak senyum..saya senyum...
seolah2 semalam x pernah berlaku...
seolah2 babak2 air mata tu x pernah ada...
saya pernah tanya awk..."pelik kan, dah gaduh2 tapi kte masih boleh gelak mcm biasa, seolah2 x pernah jdi apa2....."
saya syukur awak....kenal awak, saya tahu erti SAHABAT. hidup penuh dugaan..
salah satunya. dugaan dlm bersahabat. saya nk je ckp saya sayang awak kerana ALLAH...
moga PERSAHABATAN yg kte bina. sampai akhir hayat kte...moga dengan IzinNYA. kita MAMPU                    (^_^)

~tapi yg pasti awak lagi tabah drp saya, saya x leh tahan air mata ni drp mengalir bila kita gaduh~

No comments:

Post a Comment