birdies

Sunday, March 10, 2013

#words #hurts #cry #Grateful

Awak..
terima kasih atas teguran yang awak berikan..
insyaAllah saya lapangkan hati untuk terima semua tu..
awak yang pertama menegur..
awak menegur tanpa mengenal saya secara 'total'
awak yang pertama buat saya menangis.
buat saya sedar tentang sesuatu.
buat saya sedar dan berfikir..
buat saya kembali muhasabah diri.
sungguh saya menangis bukan kerana kata2 awak menyakitkan hati.
saya menangis kerana teguran awak buat saya sedar tentang sesuatu.
sesuatu yang saya sendiri terlepas pandang.
yang saya kira 'kecil'
Tapi,
satu saya mohon.
jangan salah faham.
jangan fikir yang negatif tentang diri saya.
saya bukan seperti wanita lain.
yang mungkin melakukan sesuatu untuk mengejar penghargaan dunia.
sungguh. itu bukan saya.
saya bukan seperti itu.
hari-hari saya titipkan doa
Moga  Allah kurniakan saya hati yang sentiasa ikhlas & tabah dalam menempuhi cabaran dunia. 



p/s: saya sangat bersyukur bila berada dikalangan sahabat dan mereka yang sentiasa menasihati, menegur, menyedarkan salah dan silap diri. terima kasih kamu semua. <3 p="">


No comments:

Post a Comment