birdies

Sunday, November 11, 2012

RaSA ItU...



Assalamualaikum...
Bismillahiramanirrahim...

                      Tadi..
perjalanan yg panjang...
di antaranya, terlakar seribu cerita..
sejuta rasa
dan seperti selalunya..
saya nampak awk online...

tapi x de rasa nk tegur...
entah. saya malas da kot...
malas da nk mengharap...
bukan saya putus asa...
tapi saya dah malas nk tipu diri sendiri...
malas nk bagi harapan palsu kt diri sendiri...
penat nk pujuk hati sendiri
sbb bila akhirnya...
hati saya yg sakit...
siapa saya???
kata kita kawan...
tapi bila awk sakit...awk ad masalah...
saya rasa saya org yg terakhir tahu kot...
bukan dari awk...
tapi dari org lain...
saya rasa mcm "yes, I'M A LOSER..."
saya tak suka rasa semua ni...
tapi saya rasa syukur sangat..  
sbb bila rasa sakit kt hati ni...
saya masih rasa saya normal..
saya masih ada deria rasa...
wlpn bkn rasa ini yg saya mahu...
terima kasih Allah,
hadirkan dia dlm hidup saya.
hanya iringan doa untuk kesihatannya.
moga awk tabah menghadapi sakit awk.
 "sakit itu penghapus segala dosa2" 
      insyaAllah... +_+




p/s: kalaulah awk baca entry ni kannn........

No comments:

Post a Comment