birdies

Friday, November 16, 2012

saya sayang mereka kerana ALLAH.










YA ALLAH...
love BOTH of you...
hati ini sedang merindui...
rindu pada ma dan pak..
rasa ini menyesakkan dada...
menekan saluran pernafasan...
sungguh aku lemah...
kalah dengan mainan perasaan ini..
sungguh...
jarak memisahkan kami...
aku di sini...
di UIA, tempatku menuntut ilmu...
mereka nun jauh di Terengganu..
sungguh...
masa belajar menuntut pengorbanan...
berkorban masa utk bersama mereka...
sungguh...
aku bukan anak yg cengeng..
tapi  aku juga bukan anak yg kuat...
hati aku rapuh...
ingin ku peluk ma...
ingin ku lihat segarit senyuman pak...
sebagai ubat saat hati ini lemah...
Ya Allah...
sampaikan salam rinduku ini kepada mereka...
Ya Allah...
tabahkan hatiku...
teguhkan imanku...
mudahkan urusanku...
berikan aku yang terbaik...
tuntunlah aku ke jalanmu...
temani aku di setiap hela nafasku...
agar aku tak rasa sunyi saat berjauhan drp mereka...
Ya Allah...aku mencintai mereka keranaMu..  T___T




doa buatmu ma dan pak....

No comments:

Post a Comment