birdies

Friday, January 11, 2013

Kembali.

YA ALLAH....
Hari Jumaat..
moga hari ini menjadi satu permulaan yg baru utk hidup ini.
terlalu penat mengharungi dugaan ini.
terlalu penat utk menangis lagi.
tiada tempat utk berkongsi rasa.
saya tak mampu mencari seseorang yg mampu buat saya yakin dia mampu utk memahami rasa ini.
hanya pada Allah saya curahkan segala rasa.
mungkin org lain bole menjadi tabah dengan sokongan sahabat.
tapi saya dah hilang sume tu.
yang tinggal hanya sahabat yg setia
sentiasa bersama wlpn bukan sentiasa di sisi.
sahabat yg sudah bersusah senang dgn saya bertahun2.
mungkin saya tak sedar.
ada kebahagiaan yang saya tinggalkan utk mencari kebahagian
mereka lebih menghargai saya.
wlpn kadang2 saya terlupa mereka wujud dlm hidup saya.
insyaAllah.
saya akan jadi lebih tabah.
"Innallaha ma'as sobirin."





mood: not feeling well. wanna go home. i'm sick.

No comments:

Post a Comment