birdies

Thursday, January 10, 2013

SEKALI LAGI HATI TERLUKA

saya tahu saya bukan kawan yg baik...
tapi saya berusaha utk jadi sahabat yg baik...
saya cuba utk jaga hati semua org...
tapi apa yg saya dapat???
sekali lagi saya berserah pada Allah.
kalau saya diberi pilihan..
saya tak nak berada ditengah2 dua pihak.
saya tak pernah mintak semua ni jadi.
saya nak jaga hati semua org..
tapi apa yg saya dapat??
persahabatan bermula dari Cfs hancur mcm tu je...
seolah2 saya yg dipersalahkan.
itu yg saya rasa.
bila saya diminta utk jujur.
saya cuba.
bila saya diminta utk berjanji.
saya pegang janji tu.
bila diminta utk memberi peluang.
saya bagi.
tapi akhirnya hancur lagi.
bila masalah yg tak pernah selesai antara korg.
saya yg tersepit ditengah2.
terima kasih.
banyak saya belajar skrg ni.
mmg org takkan hargai apa yg kita buat.
tapi saya tahu Allah sayang saya. Allah hargai apa yg saya buat.
takpe. biar sakit tu saya tanggung sendiri.
saya dah terbiasa.
bukan sekali.
dah berkali-kali.
terima kasih sahabat. membuat saya tersenyum, ketawa, belajar utk jadi diri sendiri.
tapi jangan persoalkan Keikhlasan saya lagi.

No comments:

Post a Comment